Returnering og reklamation

Kan jeg retunere min pakke?

Ja det kan du naturligvis. I din pakke vil der være information om hvordan den returneres.

Varer returneres/afleveres til

NutraQ ApS
Østbanegade 123, Blok 6.1
DK-2100 København Ø

Du skal fremsende/aflevere en kopi af fakturaen (eller anden dokumentation for dit køb hos os), når du returnerer varen. Ved returnering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Har du smidt original emballagen ud bedes du kontakte vores kundeservice på:

Telefon: 70 80 81 81 (Alle hverdage 8.30 til 16.30)

Mail: kundeservice@vitaelab.dk.

I medfør af forbrugeraftalelovens bestemmelser, har du 14 dages fortrydelsesret på dit første køb. De 14 dages fortrydelsesret regnes fra den dato hvor du modtager varerne. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag el. lign, forlænges fristen til den førstkommende hverdag. Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Reklamationer

Du har 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at hvis varen er behæftet med en mangel, kan du enten få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationsretten begrænses af varens naturlige holdbarhed.

Du skal reklamere hurtigst muligt efter at du har opdaget en fejl/mangel eller senset to måneder efter du har opdaget manglen/fejlen. Kontakt kundeservice enten skriftligt (kundeservice@vitaelab.dk) eller telefonisk (70 80 81 81) og vi finder en god løsning.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen i retur til os. Er reklamationen ikke berettiget, skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen til os.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkosninger samt evt. track and trace nummer.

Vi modtager ikke pakker/breve sendt pr. Efterkrav i forbindelse med reklamationer.

Jeg har en klage, hvem skal jeg henvende mig til?

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice@vitaelab.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: https://ec.europa.eu/commission/.

Som ny kunde får du halv pris på VitaePro de to første måneder, så har du lyst til se, hvad VitaePro kan gøre for dig, kan du læse mere her eller bestille nedenfor. 

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Hvis du ikke fandt svar på dit spørgsmål kan du tage et kig i oversigten over ofte stillede spørgsmål.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? - Vi er kun et telefonopkald væk

Telefon: 70 80 81 81 
Mandag til fredag 08.30-16.30

Mail: kundeservice@vitaelab.dk
(Svar inden for 2 hverdage)

Bestil NY VitaePro til HALV PRIS

Spar 50% og betal kun 169 kr. for første pakke. Bestil trygt og sikkert: Der er ingen binding, gratis levering lige til døren, og du betaler først, når du modtager pakken.

Du bestiller VitaePro til introduktionspris:

Fragt
Total